Hoelang houdt het effect als je 12 minuten onder de zonnenbank gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
13.8K

Antwoorden (5)

Het haalt het lichtgevend winterwit van je lijf en je gezicht, maar na 3 of 4 dagen is het weer (bijna) weggetrokken.
Mijn zusje doet het één keer in de week 12 minuten, en ziet er daardoor altijd rozig en gezond uit. (Níét bruin!!!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om echt bruin te worden moet je het echt opbouwen met een kuur. Twee keer in de week 8 minuten, dit een paar weken en dan pas ga je echt goed zien. Als je één keer 12 minuten gaat, is het effect bijna nihil afgezien van een rood/roze gloed.........je pigment moet na de winter eerst weer een beetje worden 'wakkergeschut'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12 minuten onder de zonnebank, zal je niks merken van resultaat.. Ik ga 3 keer per week, telkens 20 minuten, en als ik een week niet geweest ben dan zie ik al een duidelijk verschil ..
Ik zou zeggen; 1ste keer 12 min, 2 de keer 15, 3de keer 15, 4de keer 20... Dan moet je al resultaat kunnen zien. Wel telkens 24 uur tussen laten.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De een zegt een paar dagen.
En de ander zegt: niks.

En dat klopt.

Het is voor iedereen anders.

Het hangt namelijk helemaal af van wat voor huid je hebt.
Hoe vaak zon gehad.
Welk huidtype.
Kleur haar.

Voorbeeld:
Huidtype 1: bleke huid
■zeer lichte huid
■aanwezigheid van sproetjes
■lichte kleur van ogen
■lichtblond of ros haar
■Bij blootstelling aan de zon: verbrandt zeer snel en bruint niet maar wordt rood

Huidtype 6:zeer donkere huid
■afrikaans type
■zeer donkere huid
■donkere ogen
■zwart haar
■Bij blootstelling aan de zon: huid wordt donkerder, verbrandt bijna nooit

En alles daartussen.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/7470-ken-de-verschillende-huidtypes.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zonnebanken moet je opbouwen en al zeker als je voor het eerst gaat..begin met 12 min en opbouwen na wat meer minuten.Het ligt er ook aan wat voor zonnebank je neemt wat voor huidtype je bent.maar 12 min heb meestal niet echt effect.