Is er een anti-roos shampoo die je kan gebruiken nadat je je haar hebt gekleurd?

Ik lees altijd dat als je je haar gekleurd hebt met een verkeerde kleur, dat je dan die kleur eruit kan krijgen door anti-roos shampoo te gebruiken.
Nu ben ik allergisch voor het stof op mijn werk waardoor ik last heb van jeuk op mijn hoofdhuid. Als ik anti-roos shampoo gebruikt heb ik daar veel minder last van.
Ik zou weleens een kleurspoeling in mijn haar willen doen, maar ik ben bang dat dat geen zin heeft als ik het was met anti-roos shampoo.
Kan iemand me hier advies over geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.1K

Het beste antwoord

head en shoulders heeft ook antiroos shampoo voor gekleurd haar.. het is juist de normale shampoo die je niet moet gebruiken..

Toegevoegd na 5 minuten:
. Onze shampoos zijn mild en pH-neutraal. Ze bevatten zes keer zoveel vochtinbrengende middelen als normale shampoos en maken uw haar dus altijd zacht en goed in model te brengen. Al onze shampoos zijn mild genoeg voor dagelijks gebruik, zelfs voor gekleurd haar. Daarnaast zijn onze conditioners rijke en intensieve vochtinbrengers die uw haar zijdezacht maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In jouw geval kun je beter beter een olijfolieshampoo gebruiken. Is goed voor de hoofdhuid en voorkomt zo dus roos. Bovendien is het zo mild dat het de kleur er niet uit wast.