waar kan je op een betrouwbare site online all stars kopen?

prijs van de allstars maakt niet zoveel uit

Toegevoegd na 5 minuten:
ow en er moeten maten zijn van 34/35

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Er zijn ontzettend veel webshops waarop je All Stars kunt bestellen, dus misschien is het makkelijker om even een kijkje te nemen op een site als http://www.allstarsconverse.nl,
deze zet namelijk alle webshops op een rijtje. En ook staan er vaak een overzicht van aanbiedingen op.

Wehkamp bijvoorbeeld.

Maar je kunt toch gewoon naar een schoenenwinkel??
Of zeg ik nu iets raars.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze hebben daar geen maat 34 dus ik wil ze bestellen
Je kan ook all stars kopen bij de winkel sneakers. Deze heeft meerdere winkels in Nederland. Maar ook een online shop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
site zou ik je niet kunnen vertellen maar op de Zwarte Markt zijn originele All Stars € 40
Bronnen: