Welk haarkleur past bij een Aziatische huidskleur?

Mijn huidskleur is al niet te licht of al niet te donker. Ben ook geen halfbloedje... Ligt er net naast. :\ Sommige vergelijken mijn huidskleur als die van de Braziliaans.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb zwart haar maar ik wil graag mijn haar kleuren -ooit-. En ik weet dus niet welk kleur bij mij past. :c

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.2K

Het beste antwoord

Een mooie bruintint, met nèt iets lichter highlights. Wat leuk is om te proberen, is het volgende:
je gaat naar RTL4.Look of Love, daar kun je een foto van je zelf uploaden, en daarmee kun je met de kapsels van 100 verschillende celebrities, van Lady Gaga tot Whoopi Goldberg tot weet ik wie allemaal, experimenteren op je eigen foto. Van spierwit tot pikzwart, en alle kleuren daartussen, van kort tot lang. Is echt het proberen waard, en je hebt nog vreselijke lol ook! Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"+"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjee. <3

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aubergine..
koper rood..
eigenlijk alle rood tinten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, zolang ze maar een "koele" (blauwachtige) tint hebben, dus koperrood is iets minder geslaagd. Aubergine kan uitstekend, is meer paars/rood. Mensen met een aziatisch uiterlijk zijn vaak wintertypes.
donkerbruin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ALs je uitbundig wil ga dan voor knal kleuren, wil je bescheiden, hou het dan eerst op wat highlights, zo dat je altijd nog kan switchen naar lichter of donkerder...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kies een haarkleur dat past bij je kleurtype: warm of koel.

Kijk hier als je dit niet weet: http://www.modewijzer.com/advies/kleurtypes.htm of hier
http://www.pureandpretty.nl/webwinkel/bepaal-je-kleurtype
http://home.hccnet.nl/a.slob/Pagina's/welk_kleurtype_ben_ik.htm

Vermijdt die haarkleuren die je ook niet als kledingkleur moet dragen...

Als ik zou moeten gokken zou ik denken dat je een wintertype bent (vanwege je donkere uiterlijk en je zwarte haar). Klik hier voor meer informatie:
http://www.infotalia.com/nld/in_balans/mode/kledingtips/kleurtype/kleurtype_detail.asp?id=3162

Succes!

Toegevoegd na 13 minuten:
Aanbevolen haarkleur: geen warme kleuren (met gele ondertoon) maar koele haarkleuren met een assige weerschijn.: donkerbruin, kastanje, aubergine.