Hoe hoog of hoe laag moet een schoudertas bij mannen hangen?

Normale schoudertas, band over hoofd en schouder (dus de band schuin over de borst). Waar moet de bovenkant van de tas tegen het lichaam rusten? Is dat precies op het heupbot, erboven of eronder?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

wat je zelf het prettigst vind en het gewicht voor de rest maakt het niet uit hoe hoog ie hangt

Toegevoegd na 55 seconden:
ik heb de mijne altijd tegen me heup aan maar de mijne is dan ook niet zwaar dus dan loopt het het beste

Toegevoegd na 1 minuut:
maar gewoon even uitzoeken wat voor je zelf het prettigste is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik draag hem tegen mn heup puur omdat ik dat fijn vind hangen!