Heeft iemand ervaring met een zelf gemaakte ring?

Ik wil een vriendschap ring laten maken ondanks dat mijn vinger nou niet echt de maat heeft wat de meeste winkels hebben.

Mijn vraag is ook hoe komt er zoon zelf gemaakte ring uit te zien ziet het er uit of je ze in de winkel koopt of zelfs beter of ziet het er meer goedkoop uit?

De ring kost 200 euro voor 2 ringen.
Het duurt 1/2 weken voor dat de ringen klaar zijn.

Ik en mijn vriendin zijn bang als ze dan klaar liggen dat het er niet mooi komt uit te zien.

Dus we weten ook niet zeker of we het wel willen doen.

ik hoop dat ik wel wat reacties hier krijg ben erg benieuwd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

mijn vader heeft ook een keer een ring op maat laten maken. hij heeft hele grote handen.
mijn vader was heel tevreden met het resultaat.

ik denk dat je het beste je zorgen kan/moet bespreken met de winkelier. de winkelier kan dan duidelijke afspraken met je maken zodat je precies weet wat je verwachten kan.
een aantal vragen die je zou kunnen stellen:
hoe gaat de ring er precies uitzien?
gaat de ring er precies zo uitzien (als je een plaatje laat zien)
wat nou als ik toch van de aankoop wil afzien?

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt toch van te voren aangeven wat je precies wilt. wijs een andere ring aan of maak een tekening. Maak goede afspraken ook wat betreft hoe de ring eruit moet komen te zien en wat als dat niet aan jou verwachting voldoet. Dan moet het goedkomen.