waar kan ik deze unieke laarzen kopen hier in nederland?

Dit is de ideale schoen voor mij,
Wil graag laarzen maar toch sportief.
Heb een voorkeur voor nike dus dit is helemaal ideaal.

Waar kan ik deze laarzen in nederland kopen?
Dus niet via een webshop tenzei nederlands en betrouwbaar.

http://www.newkengriffeyjrshoes2011.com/nike-air-max-95-zen-venti-c-68.html
Link zijn de laarzen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Waarom niet in de nike store?

http://store.nike.com

je kan aanklikken of je uit nederland of uk komt/shopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb ik deze laarzen niet kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
? als je de nike laarzen niet in de nike store kan vinden..is wel raar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb enkel een stukje kunnen vinden op.de site van coach maar schijnt een artikel van 2008 te zijn.
Dat vindt ik zelf ook wel vreemd, ze bestaan echt en zijn in 2008 gelimiteerd geleverd aan coach nederland.
Maar Nike komt ieder jaar met nieuwe collecties, dus die van 2008 zijn er helemaal niet meer. Je kunt het proberen via een schoenenwinkel, artikelnummer geven en dat zij dan kunnen vragen of het er per ongeluk nog is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat klopt,
op sommige site's zijn ook nog oude modellen te bestellen,
mogelijk dat iemand weet op welke nederlandse site dit kan.
sommige winkel ketens doen dit ik alleen wil ik graag weten welke.