Hoe noem je beenwarmers voor de onderarmen? En waar koop je deze?

Ik ben opzoek naar soort beenwarmers, maar dan voor de onderarmen. Zonder dat deze over de duim of hand heen hoeft en die een beetje strak zit. Bestaan deze en waar zijn deze dan te koop?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.5K
Antoni
10 jaar geleden
Ik begrijp "'zonder dat deze over de duim of hand heen hoeft" niet. Bedoel je daarmee dat de armwarmer niet over de duim of hand hoeft te schuiven bij het aantrekken (dus eigenlijk "zijwaarts" kan worden aangetrokken) of dat de armwarmer de duim of de hand niet bedekt terwijl je deze aanhebt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel daarmee dat deze, wanneer ze al aan zijn, niet alsnog met een deel over je hand zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan de vraag niet uitbreiden; maar ik zoek echt iets modieus, dat tot de ellenboog gaat en niet eroverheen.
Antoni
10 jaar geleden
Esprit biedt via de website http://www.esprit.nl/suche/query/armwarmers verschillende armwarmers aan. Soms worden daar beenwarmers ook aangeboden als armwarmers. Misschien heb je er iets aan. Niet alle produchten voldoen aan al je eisen, maar ze zijn wel modieuzer dan de armwarmers voor wielrenners. Ook De Bijenkorf verkoopt armwarmers, zag ik via Google. Misschien kan je daar ook terecht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zal eens gaan kijken, ik denk dat het dan toch beenwarmers wordt haha, want ik wil niks over mijn duim of hand en ik geloof dat dat wel moet bij de armwarmers die ze aanbieden. Dankjewel!
Antoni
10 jaar geleden
produchten = producten

Antwoorden (5)

Deze heten armwarmers of armstulpen, heb ik zojuist gevonden. Ze blijken te koop te zijn via allerlei websites en bij verschillende winkels. Met de termen "armwarmer(s)" of "armstulp(en)" kan je via Google zelf een goede website of winkel vinden.

Welke armwarmers strak zitten, is niet te zien aan de afbeeldingen op de websites.

Toegevoegd na 7 uur:
Een toevoeging op verzoek:

V&D en Perry Sport verkopen armwarmers van het merk Ultima (kleur: wit), volgens de websites ideaal voor wielrenners in kouder weer, voor € 21,99:
Antoni
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje. Weet je niet toevallig een winkel die dit heeft?
Antoni
10 jaar geleden
Ik weet niet precies hoe je ze wil gebruiken, maar V&D en Perry Sport verkopen armwarmers van het merk Ultima (kleur: wit), volgens de websites ideaal voor wielrenners in kouder weer, voor € 21,99: http://www.vd.nl/sport-en-vrije-tijd/running/hardloop-accessoires/ultima/ult-armwarmer-primavera-w/gps22530140-100.html http://www.perrysport.nl/biking-accessoires-ultima-ult-armwarmer-primavera-w_807188.html Ik ga er van uit dat deze niet alleen via de websites, maar ook in de winkels te verkrijgen zijn. In sommige steden is Perry Sport in de winkel van V&D te vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je deze als bronnen zetten? Dankje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb even zelf gegoogled. Het is wel iets dat ik bedoel alleen gaatdeze over de elleboog heen zoals ik kan zien en isdeze van vrij strakke stof. Toch erg bedankt! Het doel is deze in de lente/zomer dagen overdag aandoen (niet continue)
Antoni
10 jaar geleden
Ik heb de websites als bronnen bij mijn antwoord vermeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit komt dan toch het meeste in de buurt van wat ik bedoel, ik zal eens gaan kijken of het iets is. Dankje!
Ik zag je vraag en dacht direct aan een soort van "brace" ken je die, bijvoorbeeld om je tennis arm of elleboog of om je pols, maar misschien zijn ze ook te koop voor een hele onderarm.

Een beenwarmer was eigenlijk voor bescherming van je scheenbeen, een vrij stug doorgestikt stuk stof, langwerpig, dat je onder je kousen moest doen, hoe wil je dat aan je onderarmen vastmaken? Lijkt me toch een probleempje...
Je koopt ze in de goede sportwinkel waar ook andere hockeyspullen te koop zijn, hockeyballen, hockeysticks etc.

Toegevoegd na 5 uur:
Ik denk dat je "Tubigrip" bedoelt, dit is een medisch hulpmiddel, een soort rekverband dat medisch gebruikt wordt, dus informeer je goed en koop het niet strak, Ik heb het hier op de rol (10 mtr) maar je kunt het per ik dacht meter kopen.
Een goede apotheek zal je kunnen voorlichten, maar let op zijn ook erg duur!
Online heb ik er meerdere gevonden, scheelt een hoop met de echte apotheek, maar je zal eerst een maat moeten zoeken/vinden die niet te strak is.
Succes.

http://www.twenga.nl/tubigrip-verband.html#b=8257&c=75506&st=0&cm=1&tpl=0
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel inderdaad een soort brace idee, alleen dat als een stuk stof. Eigenlijk te vergelijken met een sok, die knip je open en doe je over je onderarm. Ik wil alleen weten of deze ook kant en klaar te verkrijgen zijn. Dus gewoon katoenen stof die begint bij je pols en eindigd (ongeveer) bij de elleboog.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jodokus, volgens mij ben je in de war met scheenbeschermers?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ytje: het is Tubigrip, heb het toegevoegd aan mijn antwoord, met link. Pelle: klopt, niet een beenwarmer maar een scheenbeschermer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel geen medisch iets maar een 'mode' iets.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht dat een "warmte" iets zocht, kan niet schelen hoe!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, wat bedoel je? Ik snap je zin niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik miste een woord: Ik dacht dat ***je*** een "warmte" iets zocht, kan niet schelen hoe! Nu begrijp ik van je dat het om mode gaat. Staat helemaal boven als rubriek, heb ik gemist, sorry.
Weet ik niet, dan is dus de wielrenners onderarm bedekking van 't eerste antwoord ook niets voor jou, jammer, dát leek me nu weer een prima idee! :))
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee haha ja het is een simpel iets eigenlijk maar blijkbaar niet zo te koop. Helaas
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
scheenbeschermers zijn er ook niet voor de warmte hoor jodokus
Koop gewoon een paar kniekousen en knip de voet eraf, desgewenst afwerken met een zoompje ( kan met de zigzagmachine of gewoon met de ). Spotgoedkoop en in elke gewenste kleur! Het werkt prima, zo doe ik het al jaren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wielrenners dragen dergelijke armwarmers op koude dagen, dus bij een fietsenwinkel of goed gesorteerde sportzaak kun je ze wel vinden.
Let wel, deze zijn puur functioneel, dus niet erg modieus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zoek toch echt iets modieus. Toch bedankt.
Dan kom je uit bij onderarmbedekking of mouwtjes die moslima's dragen.

Op onderstaande site zijn ze te koop.
http://www.islamproducten.nl/mouwtjes/1070-mouwtjes.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natuurlijk! Ik had nog niet eerder van deze link gehoord, prima. +
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je jodokus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is wat ik bedoel! (Alleen wist niet dat ze bestonden zo). Bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ytje: dit is toch niet modieus?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt eraan wat je dan modieus vind. Dit is een stuk beter dan een brace of een witte armwarmer die voor sporters zijn (en daardoor andere stof). Dan vind ik dit, en wellicht ook andere kleuren, toch modieuzer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké, fijn dat dit is wat je zocht!! :))
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan Ytje.