Hoe heet dat papier waarop je kan printen en dan die print op je tshirt kan strijken?

En waar kan je dat kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Goedendag, dit heet een "opstrijk transfer".
Meestal heb je daarbij een goede inktjet printernodig en let wel meestal zijn de vellen papier enkel te gebruiken op wit textiel.
Ik weet uit ervaring dat deze te koop zijn bij : Hema en op dit moment liggen ze ook bij de: Action bij deze laatste zit tegenwoordig ook een transfer voor op donker textiel toegevoegd.
Hoop dat je hiermee geholpen bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

T-shirt/textiel transfer

Kan je o.a. bij de V&D kopen. Vergeet niet bakpapier te kopen voor het na/instrijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft de Hema het misschien ook?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik heb het bij Bruna gekocht
Transfer papier. Kun je heel goedkoop bij de Hema halen!!