Weet iemand een site waar ik een embleem kan maken en bestellen voor op mijn scheidsrechterstenue? Zie beschrijving?

Ik wil graag het 'arag' logo op mijn tenue zoals de Eredivisie scheidsrechters ook hebben. Ik moet een site hebben waar ik deze kan bestellen, eventueel maken.. Ik moet er 2 hebben, en het moet niet al te duur zijn. De afmetingen weet ik niet. Maar hij moet op schouder passen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Je kunt het zelf ontwerpen op deze site: http://www.logoborduren.org/textiel/_productinfo en dan krijg je een strijkembleem, als je naar onderen scrollt zie je ook het aragontwerp. Mail ze en vraag of je die kunt krijgen, dan hoef je het niet zelf te ontwerpen.