Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ontharingsprobleem

Als ik mijn been haar onthaar dan doet het verschrikkelijk veel pijn bij het terug groeien en dan krab ik mijn benen helemaal open wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
785

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

smeer het in met nivea body voordat je het scheert/harst. werkt bij mij ook !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het ontharen eerst goed scrubben. Dit gaat het makkelijkst met een scrubhanddoek.
Dan ontharen, dan direct lekker insmeren met een zachte bodymilk.
Dan elke dag onder de douche weer scrubben en zodra er stoppels zijn weer scheren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smeer na het ontharen je benen in met talkpoeder. Dit helpt ook tegen rode bultjes na het scheren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is mij niet bekend mt scheren harsen waxen of wat dan ook, dat het pijn doet bij het teruggroeien. het is dus niet iest dat altijd voorkomt! Als niets helpt gewoon naar de huisarts gaan hoor, die weet er vast wel wat op!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je scheert, het mesje regelmatig vervangen. Een oud mesje kan de huid flink irriteren!
En juist niet van te voren met bodylotion smeren, de huid moet schoon en vetvrij zijn. Er na kan je beter wel smeren met een verkoelende kalmerende crème, het liefst zonder parfum. Je kan ook eens aftersun proberen, dit heeft die verkoelende en herstellende werking.
Én let trouwens ook op dat je altijd een ruime hoeveelheid scheergel of schuim gebruikt, als je dat nog niet deed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe onthaar je je benen? door scheren, harsen? Ben je toevallig allergisch voor iets? Gebruik je iets er voor of erna? Bij scheren: zijn de mesjes scherp genoeg? Als dat niet zo is, dan kan dat een behoorlijke irritatie opleveren. Laat even weten, misschien kunnen we je dan beter helpen namelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding