waar kan je timberlands voor goedkoop kopen in mijn maat?

Ik wil al heel lang timberlands alleen ik vind ze zo duur! Weet iemand waar je deze timberlands kan kopen voor goedkoop in maat 38 of eventueel 37½?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Even zoeken op Timberland outlet.

Echter moet je wel even checken of de aanbieder wel ok is.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe check je dat?
Frimu2
11 jaar geleden
Forums ....kijken wat er met googelen naar boven komt .....Probeer een netnummer te bellen waar ze ook met een adres mee in het telefoonboek staan. Kijk of ze aangesloten zijn bij een webwinkel ok site zijn aangesloten (Check dit ook bij desbetreffende site) Achterhaal hoe lang de website in de lucht is. Indien paar weken = nattigheid. Kijk of paypal betaling mogelijk is......Dit zijn maar enkele mogelijkheden.....Ga in ieder geval niet zomaar over 1 nacht ijs.
Frimu2
11 jaar geleden
Dit gelijk ook bij de door mij gevonden site gedaan. Ik kon al niet eens telefoonummers vinden. En met een kleine google kwam ik al op een site die je al voor vaagheid waarschuwd......NIET DOEN DUS.
http://www.scamadviser.com/check-website/nederland.timberlandshopoutlet.com