weten jullie een deo met heel veel aluminiumzout en wel goed/koop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Aluminiumzout blijkt hetzelfde te zijn als aluin. Daarmee heb je een goedkope, milieuvriendelijke en verantwoorde oplossing: Gebruik een wit blokje aluin (kruidvat-merk is 2,10 euro) als deodorant. Even nat maken en je oksels ermee inwrijven. Je kunt er wel een half jaar gebruik van maken, het is geurloos en werkt ook nog eens ontzettend goed. En je krijgt geen transpiratievlekken meer in (witte) kleding.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de drogist zijn verschillende crèmes, poeders én deodoranten te vinden die veel aluminium(zout) bevatten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je op zoek naar een anti-perspirant, niet naar een deodorant. Zit in dezelfde rollers, maar heten anders omdat ze anders werken.
Als je denkt dat je echt extreem veel zweet, kun je via de huisarts (en evt. huidarts) een zalf/creme voorgeschreven krijgen met een stof die dit tegengaat (werkt voor een paar uur, dus net als een anti-perspirant maar dan sterker).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DO2 verkrijgbaar bij bijna elke drogist is goed en goedkoop.