Welke maat Nike Air Jordan 4 Retro moet ik bestellen?

Ik wil graag Nike Air Jordan 4 Retro's bestellen. Met 'normale' (niet-sneakers) schoenen draag ik altijd maat 38, maar met Nike's die ik eerder heb gehad, had ik maat 39. Ook van New Balance (420 en 620) draag ik maat 39. Heeft iemand ervaring met de schoenmaten van Nike Air Jordan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
18.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kun je een winkel in de buurt zoeken die ze verkoopt, of in elk geval Nike Air Jordan's. Dan kun je ze daarna thuis bestellen.

Antwoorden (1)

alle nikes vallen hetzelfde uit dus ik zou 39 bestellen en als ze niet passen terug sturen en andere maat ervoor doen ;)