welke winkel verkoopt een gaatjestang?

Om extra gaatjes te maken in een riem of in het riempje van een schoenbandje.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
5.4K

Antwoorden (5)

Een gaatjestang kan je vaak vinden in een hobbywinkel; daar heb ik de mijne ook vandaan. Als ze zo'n tang niet op voorraad hebben kunnen ze die vaak alsnog bestellen en heb je hem meestal binnen een weekje in huis.

Ook de Blokker (bijvoorbeeld) hebben ze nog wel eens, maar die zijn echt van mindere kwaliteit, het metaal buigt dan snel en dan is de tang onbruikbaar.
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de bouwmarkten zijn deze tangen te koop. Praxis, Gamma enz.
10 jaar geleden
Bij www.conrad.nl koop je een prima gaatjestang (ponstang) ens ook de daarbij benodigde hulpmiddelen om het gaatje af te werken, zoals speciale ringetjes om in het gaatje te ponsen, zodat je gaatje in model blijft.
http://www.conrad.nl/ce/nl/Search.html;jsessionid=C2682709642994A4BE23D00CD560E2F9.ASTPCEN28?search=gaatjestang
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+je! conrad levert goede kwaliteit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat vind ik ook en de site en service is prima overzichtelijk en op orde.
Ook verkrijgbaar bij elke ruitersportwinkel. Ik heb hem daar voor €9.95 gekocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij ons is ie gewoon op de markt te koop.