Kan je voor haarverf thuis ook aluminiumfolie gebruiken?

Ter verbetering en intensivering van de kleuropname, en zodat het niet overal komt (bij high- of lowlights).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
8.5K

Het beste antwoord

Ja hoor, dat kan. Het is dan alleen wel handig om je haar door iemand anders te laten doen, dan gaat het waarschijnlijk een stuk netter. Het is moeilijk om zelf op je hoofd met die dingen te gaan klooien..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, maar dat vind ik juist heerlijk hoor, ff lekker alleen rommelen en onhandig doen. En het resultaat komt dan lekker onverwachts en niet zo heel erg gestyled.
Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hihi, in dat geval moet je zeker doen! Vind het stiekem eigenlijk wel heel leuk dat je dat zegt, ik hou heel erg van mensen die anders durven te zijn. You go girl!! (euh, je bent toch een meisje? Zo niet, You go dude!!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel jawel, ik ben een dametje dat klopt ;)
Dankje, ik vind het zelf ook altijd prettig. Als ik het mooi en leuk vind, is het goed toch? Kappers doen het altijd zoals zij het mooi vinden, of, erger nog; zoals het "hoort".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kudo's voor jou! Bij mij is het precies andersom, ik probeerde vroeger (in mijn kindertijd) altijd als iedereen te zijn, maar dat lukte nooit (ik ben gewoon een beetje raar, wel leuk raar). Nu ben ik ontzettend blij dat ik zo 'raar' ben. Niemand die mij vergeet!! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, ik ben ook hartstikke raar, maar daar moet je gewoon van genieten.

Andere antwoorden (2)

Kijk even in de gebruiksaanwijzing van je haarverf, niet alle merken gaan goed samen met alufolie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor dat kan gewoon, geeft gewoon dezelfde effect als dat een kapper dat doet