Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn oksels scheer en daarna deo opdoe, dan doet dat heel erg pijn, wat kan ik doen?

Mijn huid voelt na het scheren heel geïrriteerd aan wat kan ik hiertegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
6.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
scheer je jezelf toevallig met een kettingzaag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, Overigens is dit niet onnatuurlijk of speciaal bij jouw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Roller-deo's helpen ook heel goed. Zorg er wel voor dat er geen alcohol in zit.
Dit had ik eerst ook altijd met spuitdeodorant, maar toen ik overstapte op de roller voelde ik niets meer!
Zeker het proberen waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij ligt het gewoon aan de alcohol...

Andere antwoorden (5)

Het beste wat je kan doen is of wachten met deodorant gebruiken, of een deodorant gebruiken zonder alcohol.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Of eerste deo opdoen, dan even wachten tot de deo is ingetrokken, dan scheren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, ik gebruik altijd een deodorant zonder alcohol, en heb er geen last van. Het staat op de spuitbus/roller aangegeven of er alcohol in zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de action is een heerlijke deo ! van dove. hij is roze en er staat minimizing op (van de haartjes), ik zoek eventjes een foto op google: zeker een aanrader!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.journaldesfemmes.com/beaute/epilation/shopping/les-nouveautes-epilation/image/deodorants-dove-hair-minimising-406617.jpg en dan de spuitbus ;)
Je kunt het beste de avond ervoor je oksels scheren, en dan pas de volgende dag deodorant gebruiken, je huid heeft dan een nachtje de tijd om bij te komen. Werkt prima bij mij!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scheerschuim gebruiken helpt de irritaties verminderen. De huid wordt als het ware gesmeerd waardoor de mesjes de huid niet beschadigen en het prikken minder wordt als je deodorant gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik ook last van, maar nu ik de deodorant calm & care van nivea gebruik heb ik er geen last meer van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip: Er is een deo van Fa de Silky & smooth die speciaal is voor na het scheren hier zit ook 0% alcohol in en kan je direct aanbrengen zonder prikkend gevoel deze zorgt ook voor huidherstel volgens mij. deze heb ik altijd gebruikt tot ik mijn oksels met een epileerapparaat ging doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding