Hoe heet een stoere jack (immitatieleer) die kanten mouwen heeft en waar kan ik die vinden?

Ik heb laatst een programma gekeken en was verliefd op het jasje dat een meisje aan had. Ik heb overal gezocht, Engelse websites, Nederlandse. Ik heb gezocht met 'lace' (kant) en 'jack' en 'jasje' en gewoon 'kant'. Maar het enige wat ik vind zijn bruidsjasjes en bolero's. De eerste foto (zwarte jack) laat de jack gewenste zien, de tweede (witte jack) wat ik niet bedoel. Ik bedoel namelijk een jasje met alleen kante mouwen, geen kanten zijkanten of iets dergelijks. Ik ben veeleisend :) maar vind m heel leuk!

Toegevoegd na 2 minuten:
*gewenste jack

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

ik vond voor je een zogenaamd Faux Leather Lace Biker Jacket op http://www.maryjanefashion.com/faux-leather-lace-biker-jacket.html

Heb gezocht op leather jacket with lace