Is dit een echte moncler jas?

Hoe herken je eigelijk een echte moncler jas?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (1)

Dan zul je toch echt van heel dichtbij de logo's en merken moeten bekijken, en met voorbeelden van echte jassen / kledingstukken (de site?) vergelijken of ze helemaal kloppen.

Via de site http://www.certilogo.com/ kun j opzoeken hoe de etiketten in en op de jas er uit moeten zien als ze origineel zijn.

Belangrijker is natuurlijk of je de jas MOOI vindt, en of hij van goede KWALITEIT is, en dus waar voor je geld.

Toegevoegd na 1 minuut:
(In je jas moet een code staan die je kunt intikken op de site, en dan weet je meteen of je een echte hebt of een 'nepper'. (Voor een mooie, goede jas die je graag wil zou dat natuurlijk niet uit moeten maken, maar dat terzijde. Hooguit heb je geld weggegooid aan een nutteloze merknaam. )