wat te doen tegen een vettige neus waar veel porien op zitten?

ik ben al een paar keer naar de schoonheidsspecialiste geweest maar het helpt niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
42.8K

Antwoorden (5)

hier vind je goede tips:
www.xead.nl › Mode & Beauty › Huidverzorging
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klinkt nu misschien vies wat ik ga zeggen. Maar als jouw neus idd zo vet is, ga dan eens voor de spiegel staan en trek jouw neus strak met beide handen. Grote kans dat er dan talg uitkomt die eruit ziet als kleine wormpjes. Voordat je dit uberhaupt gaat behandelen probeer je het best eerst zoveel mogelijk talg te verwijderen op deze manier. Doe dit met een schone tissue, en daarna met schoon water afnemen.

Nu kun je met een milde tonic (beste is gewoon rozenwater, verkrijgbaar bij de toko) de huid op je neus reinigen en daarna gewoon de rest van je gezicht behandelen met een creme voor vette of gemengde huid.

Het zal er waarschijnlijk niet helemaal van over gaan, maar je kan zo een ‘aardbeineus’ wel minder laten worden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Rozenwater is overigens ook wel verkrijgbaar bij bijna elke drogist, maar bij de toko zonder fancy etiket een stuk goedkoper, en net zo goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klei masker trekt ook overtollig vet en talg eruit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Masker klei maskers die van dokter van der hoog en die van Mut vind ik wel goed persoondelijk die zijn de koop bij de etos of kruidvat,

Vedder een neus strip kan soms ook wonderen doen gewoon even op je neus plakken lees wel even goed beschrijving en dan zeg maar op je neus doen en dan na een kwartiertje der af halen en dan is het vet weg en meestal allemaal zwarte dingtjes op de neus strip.

Dit kan je ook zelf maar heb je filmpjes van op youtube gewoon intikken: Zelf een neus strip maken

Succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst je huid reinigen met een frisse facewash en daarna Lekker je gezicht stomen in de sauna of boven een bak heet water. Daarna kun je je porien schoonmaken met een comedonenlepel. Dit is een stalen stokje met een lusje aan het eind, dat lusje leg je rond je porie en als je drukt komen er onzuiverheden naar buiten (talg etc). die koop je bij je parfumerie of drogist. Daarna een astringerende lotion gebruiken, die zorgt ervoor dat je porien samentrekken, waardoor je niet meer gaat glimmen. Fijne hydraterende gel eroverheen en je bent ready to go (or to sleep).