Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je het snelst knopen uit je haar? Zonder het af te knippen

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Anti-klit crème spoeling
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een conditioner of een cremespoeling gebruiken. terwijl je dat uitspoelt met een grove kam uitkammen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel goed kammen of door een vriendin laten uitzoeken hoe het in de knoop zit en die het er uit laten halen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan voortaan (bij lang haar dan) bij het einde van je haar beginnen te borstelen en dan langzaam omhoog werken tot aan de hoofdhuid. Nooit bij de hoofdhuid beginnen. Dan trek je er juist klitten in
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kammen als je onder de douche staat,met nat haar dus. dan ga je er veel makkelijker doorheen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd een anti klit cremespoeling of een gewone cremespoeling voor jou soort haar je doet dit op je haar en maseert het in even laten trekken terwijl het product er nog in zit kam je het uit nog even laten trekken, je spoelt het af er bestaan dan ook nog maskers die je er daarna nog kan opdoen zonder uitspoelen die maken je haar zachter je kan dit gebruiken voor het uitkamen
kgeef jenog een tip bij;je kan best anti klit spray nemen tegen splitsingen ;) ik hang ook altijd in een boom als ik geen conditioner heb:( :p

groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er er dan nog niet uitgaat, kan je ook naar de kapper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In elk geval nooit je haar kammen als het nat is! Je haar is dan veel breekbaarder dan wanneer het droog is. En verder sluit ik me aan bij de rest van de antwoorden; onderaan beginnen met een grove kam en dan steeds hoger kammen totdat je bij de hoofdhuid bent al je klitten eruit zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Insprayen met sprayconditioner. In laten trekken en bij de punten beginnen met uitborstelen. Een borstel is beter als een kam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding