wat is een goeie wax voor de rock&roll look ..the baseballs, rockabilly . zie uitleg

ik gebruik nu een mix vam murray,s en een zalf/gel achtig goedje waar de naam me van ontschoten is (a 18 eu de tube gvd!*#%@%) van de kapper . ik heb dik krullend haar. en merk dat het snel inzakt. en als ik de wax puur gebruik kan ik er geen kant mee op. en niet met haarlak aan komen. of seconde lijm ( stel dat het niet goed zit . dan ben je mooi zuur ) want ik draag het iedere dag zo . en als het even mee zit moet het een orkaan kunnen doorstaan :P

Toegevoegd na 23 uur:
niemand met het goeie spul?..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Vroeger deden ze het met Bryllcreem.
En volgens mij is dat nog steeds te koop bij de drogist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik gebruik altijd een klei-gel. Die zie je tegenwoordig vaak. Die van het Kruidvat is heel goedkoop (ruikt wel niet heel lekker).

De klei-gel gebruik ik steeds samen met een andere gel om een wet-look te krijgen.

Als je klei-gel gebruikt kan je je haar altijd opnieuw in model brengen. Als ik met de fiets gereden heb ligt m'n haar steeds in de war, dan kan je gewoon met je handen je haar weer in model brengen. Veel gels beloven dit maar maken het niet waar. (of bedoel je met een orkaan doorstaan dat je haren geen millimeter mogen verschuiven, want dat zal klei-gel niet doen)

PS: ik weet niet of je zo een r&r-kapsel kan maken en ik heb ook geen ervaring met dikke krullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een aantal jaar geleden was er iets op de markt genaamd "cement".
Nee, ik maak geen grapje, ik doel niet op dat spul waarmee je huizen bouwt.
Dit goedje werd gemaakt door een haarproductenmerk, en het heette écht cement, en het voelde na aan te hebben gebracht ook enigzins als cement.
Of het nog te koop is weet ik niet, het merk kan ik me ook niet herinneren.
Ik weet alleen nog dat het kei- en keihard werd!

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij nader inzien is het beste idee misschien om je in te laten lichten door een écht goede kapper, denk aan Pierot Coiffures (aanrader!) of Rob Peetoom, bijvoorbeeld.
Die weten zéker wel hoe je jouw haar moet stylen op de manier waarop je het wilt hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zat in mijn puberteit in zo'n punk achtig clubje, en de hanekammen werden opgezet met behanglijm. dat klinkt raar, maar een beetje water, poeder erin, in je haar, word keihard, en omdat het op waterbasis is spoel je het er zo weer uit.. hou er wel rekening mee dat hou harder je haar, hoe makkelijker er stukken afbreken. en in de 70's zelf gebruikten ze toch een soort vet?

Toegevoegd na 52 seconden:
hou is natuurlijk hoe.