Waar kan ik een Marokkaanse badjas kopen?

Een vriendin heeft een paar maanden geleden een Marokkaanse blauwe badjas met paisley motief gekocht op de markt. Ik wil hem ook graag, maar kan nergens op internet deze badjas terugvinden of wat er ook op lijkt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien in Marokko proberen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of kijken of zo'n badjas nog te koop is op de markt waar jou vriendin hem ook vandaan heeft.

Antwoorden (2)

Hier kan je ze bestellen. Paisley motieven zijn er natuurlijk in vele variaties. Misschien is dit wat. En anders even zoeken op Kimono Piasley motief ipv badjas.

http://www.davidnieper.nl/satijnen-ochtendjas.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.dressyourparents.com/a-40487980/ochtendjassen-en-bedjasjes/ringella-ochtendjasje-overslag-dessin-paisley-blue/

Hier staat er ook eentje te koop voor 49,95:

Toegevoegd na 45 seconden:
Deze dus.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, foto wordt niet meegestuurd.