Waar kun je dit soort pakken kopen?

Het liefste niet met blacklight-effect maar met ledjes of andere lichten

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/374456_403372166400129_776924301_n.jpg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Deze pakken worden morphsuits genoemd. Je hebt ze in verschillende kleuren en ontwerpen. Waar je precies deze kan aanschaffen durf ik je niet te vertellen. Maar ik zou eens googlen op morphsuits. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, een morphsuit heb ik, maar niet met verlichting. Die zoek ik. Toch bedankt!