hoe heten de hoesjes die michael jackson bij het nummer smooth criminal om zijn schoenen heeft?

Ik ben op zoek naar dezelfde soort hoesjes als die van michael jackson bij het nummer smooth criminal. Wie weet hoe ze genoemd worden en of ik ze eventueel ergens kan kopen. Het is voor mijn zoontje. Als hij deze hoesjes heeft dan is zijn smooth criminal outfit voor de carnaval compleet. Ik hoop dat iemand het antwoord op mijn vraag weet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Dat zijn slobkousen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vanwaar de min, zo heten die dingen toch?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Ja, en niet Michael Jackson droeg ze. Ook Oom Dagobert zweert nog steeds bij het paar dat hij in 1927 in Klondike gekocht heeft.... ;-)
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Oei... ik zie een typfoutje: "Niet ALLEEN Michael Jackson droeg ze.", bedoel ik.
:-)