Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik wijde broeken vinden die fashionable zijn?

Ik ga dit jaar naar Indonesië en we komen daar ook in een soort van jungle, dan heb ik dus lange broeken nodig. Ik wil een wijde dunne broek zodat het niet te warm is. Maar hij moet wel fashionable zijn!

zoiets als dit? http://www.hm.com/nl/product/99121?article=99121-B

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
969

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Een gewone broek kan ook goed, zelfs beter als hij van katoen of linnen is. Beter dan die viscose op de link. Dat is warmer dan natuurlijke stoffen. Oke ze kreuken als de hel, maar die junglebeesten kijken daar niet naar hoor.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar als je echt een dunne broek wilt moet je eens kijken bij die winkels waar he wierooklucht je al tegemoet komt, om zo maar te zeggen. Dus waar ze vaak ook boeddha's, kralen en wierookstokjes verkopen
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Bij de bershka hadden ze er een. En de Sting ook. Maar ze zijn wel vaak van synthetisch materiaal gemaakt. Dus vraag me af of het wat is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop deze broeken dan in Indonesie zelf !
- je moet ze niet in je valies stoppen
- is goedkoop
- mooi aandenken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Maar die zijn geenszins fashionable...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fashionable in de jungle?
Amadea
11 jaar geleden
Lees de vraag nog eens, iggy!
Bij Mango hebben ze hele leuke! Ik heb hier twee afbeeldingen ervan, maar er zijn er veel meer in allerlei stoffen en kleuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vrij spel voor beestjes met die wijde pijpen.
Wanneer je op de onderstaande link klikt kom je op een fashion blog met een heleboel van dat soort broeken.

http://www.kleding.nl/fashion-blog/zomertrend-2012-de-wijde-pofbroek.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij grote kringloopwinkels zoals Noppes kun je best zo;n broek vinden, en dan inderdaad van katoen en voor weinig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou, de H&m dus, maar loop ook eens coolcat binnen.
new york fashion heeft ze ook, en ze zijn vast is veel meer winkels te koop ....juist omdat ze op het moment fashionable zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding