Wie weet waar je haarklemmen voor dik haar kan kopen?

Ik ben gezegend met een enorme bos haar.
Nu is mijn haarklem na jaren trouw gebruik kapot gegaan. En het kost heel veel moeite om een gelijkwaardige klem te vinden. De meesten zijn te klein en passen niet, waardoor ze makkelijk losschieten.

Ik zoek dus een klem met flink wat ruimte om al mijn haar te 'pakken'. En tja, een beetje leuk uitzien mag ook wel, al zeg ik geen nee tegen een eenvoudige zwarte..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
13.8K

Antwoorden (4)

Gewoon bij winkels waar ze een beetje uitgebreide sortering haarklemmen hebben. Daar zijn ze in alle maten, van dun vlashaar (zoals het mijne) tot een hele dikke bos. Vaak bij drogisterijen en kappers, maar vergeet zeker met heel dik haar ook de toko en de afrokapper niet. Soms hebben ze niet alle maten op voorraad, maar kunnen ze wel voor je bestellen ; valt er nog wat te kiezen ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Been there, done that. zero..
Maar misschien moet ik verder kijken dan mijn woonplaats en in Rotterdam gaan shoppen of zo..
De Zenner metaalvrije klem voor dik en dun haar, kun je kopen bij elke drogist.

Op onderstaande site staat een filmpje over de klem.

Toegevoegd na 37 seconden:
http://www.zenner.nl/metaalvrije-producten-voor-dik-en-dun-haar/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij het kruidvat hebben ze heel veel klemmen. ook voor een grote bos haar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens bij deze webwinkel - Het Appeltje mode accessoires in Borne - https://hetappeltjemodeaccessoires.nl/haaraccessoires/damselle-luxe-haarmode/haarklemmen een idee voor je? Model DS 21.792 (dam'selle) Echt een aanrader ! Ik heb ze nu 4 jaar, diverse prints en kleuren zelfs de veersluiting is gepatenteerd (mooi weggewerkt, niet zichtbaar. Gr. Fleur p.s. de eigenaresse heeft er echt verstand van, vraag het haar eerst anders (haartype & lengte/ klemtype). Ze hebben geregeld nieuwe modellen, prints en kleuren. Maar met mijn lange dikke haar is model DS 21.792 echt mijn favoriet !