Wie weet waar je haarklemmen voor dik haar kan kopen?

Ik ben gezegend met een enorme bos haar.
Nu is mijn haarklem na jaren trouw gebruik kapot gegaan. En het kost heel veel moeite om een gelijkwaardige klem te vinden. De meesten zijn te klein en passen niet, waardoor ze makkelijk losschieten.

Ik zoek dus een klem met flink wat ruimte om al mijn haar te 'pakken'. En tja, een beetje leuk uitzien mag ook wel, al zeg ik geen nee tegen een eenvoudige zwarte..

Weet jij het antwoord?

/2500

Gewoon bij winkels waar ze een beetje uitgebreide sortering haarklemmen hebben. Daar zijn ze in alle maten, van dun vlashaar (zoals het mijne) tot een hele dikke bos. Vaak bij drogisterijen en kappers, maar vergeet zeker met heel dik haar ook de toko en de afrokapper niet. Soms hebben ze niet alle maten op voorraad, maar kunnen ze wel voor je bestellen ; valt er nog wat te kiezen ook.

De Zenner metaalvrije klem voor dik en dun haar, kun je kopen bij elke drogist. Op onderstaande site staat een filmpje over de klem. Toegevoegd na 37 seconden: http://www.zenner.nl/metaalvrije-producten-voor-dik-en-dun-haar/

bij het kruidvat hebben ze heel veel klemmen. ook voor een grote bos haar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100