Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil vierde gaatjes laten schieten, waar in Noord-Brabant?

Ik wil vierde gaatjes laten schieten, weet iemand waar in Noord-Brabant dat kan? Ik ben al bij de juwelier geweest waar ik al mijn andere gaatjes heb laten schieten, maar daar willen ze het niet doen omdat er misschien al kraakbeen zit in dat plekje van m'n oorlel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

probeer eens n tatoo piersing shop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit mag niet meer geschoten worden i.v.m. de risico's. sommige juweliers doen het nog wel maar omdat de pans groot is dat je het kraakbeen raak zou ik het laten piercen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
waar wil je het gaatje laten schieten vanaf je oorlel vier op een rij of boven in je kraakbeen ?
-vier op een rij: je kan het nog net bij je juwelier laten schieten, en er zit geen kraakbeen dus het doet veel minder zeer('k heb ervaring)
- in je kraakbeen: je kunt beter laten piercen, doet wel fftjes pijn maar het wordt niet ellendig en ontstoken. een juwelier heeft een vergunning nodig om in het kraakbeen te schieten en de meeste hebben dat niet omdat maar weinig mensen dat willen(zo'n vergunning houden kost geld vandaar dat de meeste het niet hebben) dus wil je in je kraakbeen dan toch opzoek naar een tattoo/piercing shop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding