Waar kan ik opi nagellak in een nederlandse winkel vinden? In de streek van utrecht amersfoort?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (2)

Wellicht kun je een bezoekje brengen aan de V&D, mijn vriendin beweert zij daar ooit eens OPI nagellak te hebben gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja daar haal ik het ook
Als ik de site van de 1e link mag geloven kun je het bij 12 douglas filialen in Nederland kopen. Een ervan is die aan de vredenburg in utrecht.

Als je klikt op de 2e link dan kun je daar je postcode invullen. Je krijgt dan alle verkooppunten van OPI bij jou in de buurt te zien. In ieder geval zitten er meerdere winkels die OPI verkopen in de de buurt, oa in Utrecht, Nieuwegein, IJsselstein, Vleuten etc.

Toegevoegd na 12 uur:
De eerste link was weggevallen op de tablet, maar hierbij alsnog de 2 genoemde links.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MissBiggie
11 jaar geleden
Ik zie maar 1 link ....