Wat doe je tegen verkleurde uggs?

Ik heb zwarte (echte) uggs, maar deze hebben een soort groene gloed gekregen. Wat kan ik er aan doen zodat ze weer zwart worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
8.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je nog hoeveel je ervoor betaald heb?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dat lijkt me niet echt belangrijk om te weten voor een antwoord op mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed zo panteao! Mijn idee. Het gaat hier wel degelijk om de vraag of ze echt zijn, dan zou dit nooit mogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zijn het (helaas) geen echte, ze kunnen er ook gewoon het 'echte' merk uggs erop hebben genaaid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ze wel in gespoten tegen regen enz?

Het beste antwoord

Je zou hiervoor suède spray kunnen gebruiken, in de kleur zwart. Gebruik geen schoensmeer oid want dit is niet geschikt voor suède. Je kunt ze het beste even meenemen naar een goede schoenmaker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan vraag ik mij af of die wel echt zijn. In een officiële winkel gekocht. Ik heb ook zwarte uggs en mijn dochter ook en die zijn allebei al jaren zwart. Pikzwart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet natuurlijk bij reactie ipv antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb alleen met ze in regen gelopen, meerdere keren zelfs. En ik denk dat het daardoor komt, maar ik heb geen idee wat ik eraan kan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je ze in een zwart verfbadje doen, textielverf. Dat kun je bij de drogist kopen. Maar ik heb regelmatig met mijn uggs in de regen gelopen en die verkleuren echt niet. Dus nogmaals, ik vraag me af of ze echt zijn. Anders zou ik terug gaan naar de winkel want dit mag volgens mij niet gebeuren met uggs!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat maakt het uit of ze echt zijn, ik weet wel beter toch. Maar ik heb liever tips waarvan ik weet die helpen, en niet 'misschien'. Maar wel bedankt voor je moeite om te reageren.
Nou ik vind dat dit niet moet kunnen.
Zulke duren laarzen mogen niet verkleuren.
Ik zou in iedergeval terug gaan waar je
ze hebt gekocht, en flink op m.n poten
spelen.
Zo,n wereld merk kan zich zo iets niet
veroorloven.
Dus hup naar de winkel, laat je niet
afschepen.
Succes
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze al ruim een jaar geleden gekocht, dus ik denk niet meer dat het nu nog geldt :)
Net als Kamiel vraag ik me dan af of het wel échte zijn. Een andere reden kan zijn dat je ze in de zon hebt laten staan en dat ze daarom verkleurd zijn. Ga eens bij een betere schoenmakerswinkel en vraag of er een spuitbus bestaat waar een zwarte kleurstof in zit, zoals je de spuitbussen hebt die waterafstotende spray bevatten zijn er wie weet ook die een kleurstof bevatten.
Eventueel smeer je ze in met zwarte blink en blink je ze daarna op , maar dan is wel je suède-effect weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal inderdaad eens langs een schoenwinkel gaan.