Kan je in de winter een (winter)jack dragen in plaats van een winterjas....?

hebben leuk winterJACK op het oog... maar is dat niet te koud in de winter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Antwoorden (8)

Als het een goed warm stevig jack is zal het wel gaan maar als je hem alleen maar eil omdat ie vet is dan kun je beter een wi terjas zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welnee. Tuurlijk kun je ook een jack nemen ipv een jas. Wat denk je van al die skileraren van de winter. Die staan ook de hele dag in een jack. Als het heel koud is, kun je een extra dikke lange broek eronder dragen, eventueel nog met een lange onderbroek daar weer onder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tssss, hahaha, ik had niet gezien dat het PATSER was met zn vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een jack en daarbij nog een lekker warme Schotse kilt. In Schotland is het ook vaak koud en daar dragen ze die ook:) Een gouden speld erin en klaar ben je!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahahahah, vraag of je moeder een lekker warme onderbroek voor je breit. Wel een grote natuurlijk.
Als jij hem mooi vindt, kun je hem er zeker bij hebben als winterjack. We hebben nu eenmaal niet echt van de winters in Nederland dat het weken achter elkaar vriest.
Oke... Vorig jaar was een beetje een uitzondering.
Je kunt dan dus op de koele, maar niet koude dagen je jack dragen en op echt koude dagen doe je alsnog een jas aan.
Wat je ook kunt doen is op de heel koude dagen een extra vest onder je jack. Moet je nu wel al aan denken dat je je jack iets te groot koopt, want anders past dat natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er van af of je veel buiten bent. Fiets je dagelijks of verplaats je je per auto.
Een jack wind dicht is, is wel redelijk warm.
Verder kan je altijd een dik vest er onder aan doen, hou er bij het kopen dan wel rekening mee dat het jack ruim genoeg is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, dat kan zeker wel.
Het verschil met een jas en een jack is dat een jas lang is en een jack kort.
Als het echt heel koud is is een jas rond je benen wel lekker warm, maar normaal is een jack meer dan voldoende. Ook handiger trouwens. Op de fiets of in de auto vind ik een jas erg onpraktisch. Als het koud is kan je een maillot onder je broek aandoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je hebt vaak warme (waterdichte)jack's John , maar het verschil ,zit in de uitstraling !!een jack is sportief . Een winterjas meer gekleed !over een pak ,of combinatie . Wordt het echt bere koud ,sneeuw en ijs dan heb je het meeste aan een goed wind ,water dicht jack. Een mooie winter jas is vaak wat langer , niet handig inde auto of de fiets . Ik trek voor net :) een jas aan . En sportief een jack . Maar is het echt koud , dan wissel ik de style, voor de warmte . Hou het warm .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk heb ik al snel een kouwe kont en wil in de winter liever een langere jas, dus 7/8 of tot de knie. Wel sloom hoor, maar ik hou niet van kou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt eventueel een dikkere trui onder het jack dragen om het warmer te maken. Ook een mooie dikke shawl kan voor warmte zorgen. Bekijk meer tips op onze website!