waar kan ik lange broeken kopen?

lange maten heren broeken zeg maar.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
3.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lengte : 36/38 liggen vaak in de uitverkoop gedeelte omdat bijna niemand deze koopt, omdat ze voor hun te lang zijn.

Antwoorden (6)

Mijn man is 1,96. Er zijn in de omgeving een paar winkels waar ze langere broeken hebben, maar tegenwoordig koopt hij veel op topfashionxxl.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Highleytall is gespecialiseerd in casual mode en sportkleding voor lange mannen. We bieden een groot assortiment broeken en jeans voor lange mensen. Voor heren hebben we lange jeans in lengtemaat 38 en lengtemaat 40, van de merken Mustang Jeans, Paddocks Jeans, Cross Jeans, MAC Jeans, Alberto en Pionier Jeans.

Toegevoegd na 16 minuten:
Hier heb je ook nog diverse webwinkels voor kleding in lengtematen voor de lange man.

http://www.langzijn.nl/adressen/kleding-lange-man/webwinkels
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de Neckerman
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
H&M, koopt een vriend van mij (1.98m) altijd zijn broeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb net voor mijzelf broeken besteld op bonprix.nl. (ik kon ze vandaag ophalen bij pakjegemak, maar ja helaas geen tijd, dus dat moet vrijdag.)
Ik zit namelijk zelf ook met een vervelend beenlengte, en broeken kopen is dus DRAMA!

Bonprix heeft broeken met de zogenaamde L maat.
Dit is voor mensen met lange benen.
Even een centimeter erbij, en je weet precies welke maat broek je moet bestellen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
10 jaar geleden
Bij de MAKRO koopt mijn man zijn broeken, hij is 1.91m.