Waar vind ik een bordeauxrode broek?

Ik ben op zoek naar een bordeauxrode broek:
Het moet een skinny broek zijn,
een lange, niet zo een die tot boven je enkels komt,
en ze moet ook in een winkel te kopen zijn hier in belgië en ook niet op het internet te bestellen,
iemand die me kan helpen?
(oja ik ben ook op zoek naar een blauwe blazer met bruine lapjes en de ellebogen...)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht je niet kunnen vinden wat je zoekt, dan kun je altijd nog een andere (lichte) kleur skinny kopen. Wel van katoen-stretch natuurlijk. Je kunt het dan verven in de wasmachine in de door jouw gewenste kleur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
na het wasmachine verven wel 1 keer de wasmachine laten draaien zonder was en daarna een vergelijkbare kleur (in dit geval rood) wassen. anders kan hij gaan afgeven

Antwoorden (2)

http://lmgtfy.nl/q=bordeauxrode broek

http://www.otto.nl/broeken/categorien/damesmode?filter.searchcolor=rood&ns_mchannel=sea&ns_source=google&ns_campaign=damesmode-broek&ns_linkname=rode-broek&ns_fee=0&s2m_type=3&s2m_channel=70&s2m_campaign=damesmode-broek&_s_ref=9QsiZDHuS&kw=rode%20broek&creative=9183975872

Toegevoegd na 54 seconden:
*** http://lmgtfy.com/?q=bordeauxrode_broek ***
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
is alleen link (en niet eens van de gevraagde broek)
Bij Wehkamp vind je onderstaande bordeauxrode skinny jeans van het merk Clockhouse, dat is een merk van C&A, dus wellicht ook gewoon in de winkel te koop.

Toegevoegd na 13 minuten:
Bij Promiss hebben ze een donkerblauwe blazer met elleboogstukken. Geen idee of jullie die winkel hebben in België.
Bronnen: