Ik zoek goede snowboots voor mijn zoon, waar vind ik die?

Ik zoek snowboots voor mijn zoon, maat 34/35, ik ben een beetje aan het rond kijken. Maar het is of duur (+60 euro) of troep (scapino e.d.)

Ik ben zelf erg fan van meindl, maar om voor een laars, wat meneer misschien 2 maanden aan doet, vind ik de prijs het echt niet waard.

En tweedehands vind ik geen optie als het om schoenwaar gaat.

Iemand nog een goed adresje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Powergen
11 jaar geleden
Hoe weet jij dat die van Scapino troep is??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ze in mijn handen gehad, en dat is alles behalve stevig, en degelijk materiaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is ook vaak maar weinig dat je ze aan hebt, verder zal je zoon er geen jaren mee doen omdat ze te klein worden.
Voor 1à2 seizoenen voldoen laarzen van mindere kwaliteit prima.
Ik doe zelf al 8 jaar met een paar vd Scapino. Gekocht voor 10euro. Nou voetbal ik er natuurlijk niet mee en speel ook zelden meer op de glijbaan ;) maar boswandelingen maak ik er wel mee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is wel zo, dat als het straks kouder word, hij er wel dagen mee loopt. Buitenspelen, spelen met vriendjes, ravotten, boswandelingen (lees bos rennen, bomen klimmen) Dat ze kapot gaan maakt mij nog niet eens uit, maar het moet stevig zijn voor zijn voeten. Dat hij ondersteuning heeft.
Powergen
11 jaar geleden
Mwah vind ze warm en goed genoeg... deel niet echt je mening..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou toch gewoon stevige schoenen kopen en mijn kind niet de hele winter op die dingen laten lopen. Kijk eens naar de bergschoenen van scapino, heel stevig, die gaan hier jaren mee. Mijn kinderen lopen nooit op snowboots.

Het beste antwoord

Toch maar naar een gespecialiseerde sportwinkel, waar men kwaliteit verkoopt.
Vergeet niet,dat je zoon zijn hele leven met zijn voeten moet doen.
Waarschijnlijk vind je nog wel mensen die de (amper gebruikte) schoenen willen overnemen, als hij er na 1 winter is uitgegroeid, dan ben je toch nog redelijk goedkoop uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat snap ik :) Daarom vind ik tweedehands ook geen optie, scapino, van haren e.d. ben ik geen fan van. Ze hebben probleem voeten van mij, en mijn ouders hebben daar nooit aandacht aangeschonken, dus mijn knieen en rug zijn niet meer je-van-het. Maar idd. ik kan ze altijd doorverkopen! Goed idee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okeee, ze hebben al probleemvoeten en dan geef je ze geen schoenen maar laarzen.... laarzen kun je niet goed stevig vast maken en doordat je hele voet er door heen moet kunnen die nooit goed zijn voor voeten om hele weken op te lopen. Sowieso zit er weinig vorm in de voet. Koop bergschoenen bij schapino.

Andere antwoorden (4)

Je zou een op de zwarte markt in Beverwijk kunnen kijken. Of (als het geen haast heeft) wachten tot na de winter. Dan staan veel "winter producten" in de aanbieding. Verder zou je het eventueel in het buitenland (Duitsland of België) kunnen proberen. Dan kan op bepaalde merken soms € 20,- schelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je geen bezwaar hebt om ze on line te bestellen is dit misschien een optie ,mijn zoon besteld er wel eens in verband met de scouting
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op www.avantisport.nl
Wel online, maar prima service ook geen probleem als je iets wilt terugsturen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Klik eerst op wintersport, daarna op kinderen, dan krijg je direct snowboots in beeld. Heel betaalbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik zo eens rondkijk, hebben veel webshops sale op de goede merken! Je kan zeker eens kijken bij Zalando, Assem,... etc. Ik koop er mijn moonboots ook altijd, en ben er heel tevreden over.