Wat voor kleren moet je aan als je een zandloperviguur hebt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (3)

Laat je rondingen zien, goed passende bh, kokerrok, geen strikjes of ruches, getailleerd, geen zakachtige joggingbroeken of wijde t-shirts
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je zou de nadruk moeten leggen op je slanke taille en nauwsluitende blouses moeten dragen.
rokken en jurken zijn goed als ze getailleerd zijn.
zelfs bij een jas zou je een ceintuur/riem moeten dragen om het accent op je taille te leggen.

Toegevoegd na 3 minuten:
uit onderstaande bron nog het volgende:

Korte jasjes & getailleerde blazers
Je taille komt nog beter uit door er met behulp van korte jasjes en getailleerde blazers de nadruk op te leggen.
Shop blazers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
High-waisted broeken/shorts/rokken zouden je goed staan omdat die je taille accentueren. Vooral geen "slobberige" kleding, dat is echt zonde van je figuur.