vingers verkleurd na het afhalen van nagellak wat nu?

ik ging me nagellak er afhalen gewoon met nagellak remover. Maar nu zijn mijn vingertoppen groennig geworden van me groene nagellak. Hoe krijg ik dit weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgende keer eerst een basis coat onder je nagellak

Antwoorden (4)

Even met een watje met nagellakremover over je vingers, daarna handen wassen en insmeren met handcreme of andere creme.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met nagellakremover kun je het er wel af krijgen maar is niet makkelijk.
En slijt het er binnen een paar dagen af.

Beter kun je in het vervolg even wat nagellakremover op een watje doen. Dit watje op je nagel leggen. 10 seconden wachten en van de nagel afbewegen. Vooral niet gaan boenen of met het watje geen en weer. Als je het zo doet als hierboven dan heb je maar een paar streken met het watje nodig en is je nagel schoon. Dit laat de minste restjes achter en ook je vingers verkleuren niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om vingers die verkleurd zijn na het afhalen van groene nagellak de volgende tip :
Maak maar een sopje met `Biotex`(groen of blauw) en ga een paar t-shirtjes, vaatdoekjes of iets dergelijks ongeveer 10 minuten lekker kneden .
Restantjes zijn makkelijk weg te halen met een mild schuurmiddel (al of niet met bleekmiddel)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om je vingers te wassen met nagellak remover of proberen te boenen met water heeft vaak geen nut dit vervaagd de kleur wel een beetje, wat heel erg goed werkt is een citroen pakken en van de schil scheiden en dan kan je hem alsware gebruiken als een soort watje.

Hiermee wrijf je dan gewoon je vingers in en het verdwijnt vanzelf.

Ik hoop dat dit bij jou ook zo goed werkt als bij mij ;) succes~