Welke Sieraden kunnen worden gevuld met parfum ?

Ik ben opzoek naar een sieraad die ik kan vullen met parfum (Coco Chanel mademoiselle ) , tot nu toe heb ik alleen nog de site http://www.parfumsieraden.nl/ gevonden maar ik wil weten wat voor keus ik nog meer heb.

Hoop dat iemand dit weet want ik weet ook niet goed op welke benaming ik moet zoeken.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat ik er nog ben vergeten erbij te vermelden ik ben opzoek naar zilver of zilverkleurige sieraden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (2)

Even een reactie; als je parfum sprayt op zilver, dan slaat het zilver zwart uit, het is daar niet tegen bestand! Dat is denk ik ook de reden dat ze op die website van kleurig glas gemaakt zijn. Ziet er leuk uit!
Een alternatief kan 'solid perfume' oftewel pafumbalsem zijn. Van Mademoiselle is die 5 jaar geleden beschikbaar geweest, maar dat was een limited edition. Ik weet voor nu dan Chloe er één in de collectie heeft en Bottega Veneta volgens mij ook. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zilver beïnvloedt bovendien de geur van je parfum. +
Wat betreft de benaming waar je op moet zoek, bij Google afbeeldingen op parfumhangers. En dan kom je buiten nog veel meer onderstaande afbeeldingen tegen.

www.zilverenedelsteensieraden.nl

www.praktijkoostwoud.nl