Waar kan ik goeie look a like uggs vinden?

Ik bedoel ook echt dat je het verschil niet kan zien, dus met goeie zool en het labeltje op de achterkant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.1K

Het beste antwoord

Als je echt met een Fake Ugg labeltje wilt gok ik dat je op marktplaats wel wat kunt vinden, maar waarom wil je dan een "echte" nep ugg?
Je kunt ook googelen op Ella Booty, zitten hele leuke bij en ze zijn ook van goede kwaliteit en lekker warm.

http://www.shoeline.nl/damesschoenen/Ella/Booty/Grijs/details/148050038/doelgroep/dames/?TRANSID=794283788&m4n_aid=18933&_df=true&4dsid=000&4dkn=www.koopknaller.nl&4dadvn=I4267451-C20--ella&network=m4n
deze bijvoorbeeld, zijn er ook nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ben je op zoek naar look-a-like UGGS, dan moet je echt eens kijken bij LAARZENNU.NL (website). Deze schoenen lijken op Uggs, hebben kwaliteit en je krijgt garantie. De prijzen variëren vanaf €39,95 tot hoger.