staat zwart bij rood witte nagellak?

Ik wil graag weten of bij een zwart topje rode nagellak past ,
en op die rode nagellak dan witte stippen.?
dus of rood met witte stippen nagellak bij een zwart topje past en een kort spijkerbroekje.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou zeggen van wel. Zwart, rood en wit bij elkaar is een uitstekende combinatie.

nee,dezelfde kleur staat veel mooier

Laat het rood of wit wel weer terugkomen in een armband of oorbellen.Dan is het leuk.

Prima combinatie. Vooral als het rode accent (of polkadots) in de schoenen en of tasje en of accessoires terugkomt. Wordt vast heel mooi!

Ja dat past perfect! Het contrast valt juist des te meer op. Als leuk detail kan je 1 nagel fuchsia-roze lakken, om een beetje het 'perfecte' te ontspringen.

Dat kan heel goed hoor!

ik vind het prima moesten die witte stippen weggaan

Ja, leuk, tenminste iets origineels

Zwart-Wit is wel heel klassiek met rood er bij wordt het wat speelser

kleuren combinatie pas opzich wel maar met stippen, nee sorry, dat vind ik echt kinderlijk. ik weet je leeftijd niet maar als je 14 jaar of ouder ben, ik zeg; NIET DOEN!

Zwart past uitstekend bij rood! En wit bij zwart! De reden dat kleuren bij "elkaar passen" heeft te maken met dat twee tegenovergestelde kleuren zijn. In wit zit geen zwart. In paars zit geen groen. Dus die passen bij elkaar. Paars en blauw vloekt omdat er blauw i paars zit. Dit kan je heel makkelijk zien met een kleurencirkel De kleuren tegenover elkaar passen bij elkaar, de kleuren naast elkaar niet. Toegevoegd na 1 minuut: Ps: zwart en wit zitten er niet bij omdat dat "geen kleuren zijn" maar zwart en wit past overal bij

Bronnen:
http://www.novaplein.nl/grassroots/present...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100