ik heb al 2 weken oorbellen maar moet ze nu weghalen tijdens werk en ik wil mijn gaatjes niet dicht wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor werk doe je en wie stelt die regel? Pleisters mogen niet dus het gaat niet om uitscheuren dus waar gaat het wel om als zelfs knopjes en pleisters niet mogen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor beroep heb je dat je werkgever dit eist?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik werk bij de lidl en me baas is heel moeilijk ik vroeg hem ook of ik hem gwn mocht dicht plakken maar hij zei nee dat ook niet en zijn ze gwn dicht jammer voor me , maar ik zal met een naald doen dit keer dan een schietpistool met een naald blijft die zeker goed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit slaat nergens op en je werkgever mag dit helemaal niet van je eisen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaaa precies , ik heb zin om gwn met een hele groep te gaan staken over deze dingen

Antwoorden (3)

Oorbellen inhouden en dan gewoon een pleister eroverheen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Had ik gevraagd maar dat mag helaas niet van de baas
Zodra je klaar bent met werken de oorbellen weer indoen. Op die manier prik je het gaatje dor en blijft hij open. Zelf heb ik al jaren oorbellen en kan gerust 2 weken tot 2 maanden zonder oorbellen rondlopen. Je oor went er aan dat er een gaatje in zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok dus het is geen probleem dat ik ze tijdens werk kan afhalen ondanks ik hem 2 weken geleden heb geschoten en als ik hem dan terug zet moet ik hem dan met die druppel goed insmeren die ik gekregen hebt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuimel, het is pas twee weken geleden geschoten dus je kunt niet afgaan van jouw jarenlange ervaring.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met 2 weken weet ik niet hoe lag hij zonder kan. En als je elke pauze ze even doorprikt? Moet je lang werken of?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit zou ik dus beslist niet doen,elke keer moet je dan door prikke,je kan hierdoor misschien wel infectie's krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja me gatjes zijn al dicht moet 4 uurtjes werken en toen ik thuis kwam waren ze gwn dicht ik ga nu gwn met een naald prikken en dan blijft die langer als ik een touw zet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan nergens vinden dat het bij wet verboden is om oorbellen te dragen bij je werk in de supermarkt, lange oorbellen zou nog kunnen maar knopjes mogen ze niet weigeren. Ook mogen jongens niet geweigerd worden oorbellen te dragen als meisjes het wel mogen: http://partyflock.nl/topic/1019801:Verbied_jouw_werkgever_ook_oorbellen_bij_specifiek_mannen.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ik vind het ook heel dom dan ze mij verboden, ik heb bijna zin om een rechtzaak te zetten want me gat is al dicht en is zonde voor mijn geld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oei.. Wat zonde! Hebben ze ook een reden gegeven waarom je geen oorbellen in mag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zeggen regels zijn regels terwijl et nergens op papier staat , maar ik denk dat ik van de week ga prikken met een naald en dan met touw vast binden zodat die gat niet dicht gaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou gewoon hele kleine knopjes indoen en zeggen dat jij NOOIT regels hebt ontvangen. Het zal toch echt in jouw papieren moeten staan en er is geen supermarkt die dit soort onzin ook heeft. Grote oorbellen verbieden: prima. Knopjes moet je toelaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou ook kleine knopjes in doen en dan je haar los o.i.d. zodat het niet opvalt. Als je het doorprikt met een naald zorg er dan voor dat het steriel is. Anders kan het gaan ontsteken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja,als je je baan wilt behouden,dan zal je je er bij neer moeten leggen want je kunt er dan wel tegenin gaan,maar de kans ik groot dat je contract dan niet verlengd wordt. Ik zou niet zelf gaan rommelen met een naald want anders heb je straks zwerende oorlellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou niet gaan aan rommelen met touwtjes en naalden. Bij de wet mogen ze het je niet verbieden. Wel kunnen ze je verplichten er een pleister overheen te doen (zelfs bij mc donalds mag dit en die zijn heeeel streng wat dit soort dingen betreft)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik mag gwn niet mag ook geen pleister maar ik ga het zelf niet doen met een naald ik ken iemand die met naald doet en die heeft zelf ervaring want hij heeft voor me moeder zelf gedaan
Waar werk je? Als je duidelijk aan je werk vraagt dat ze er nog niet uitmogen, misschien dat ze het dan accepteren en ze er gewoon in mogen blijven. Er niet uit halen, je hebt ze tenslotte nog maar 2 weken!!