Waar kun je deze handschoenen kopen?

Toegevoegd na 9 minuten:
Liefst een winkel in België of Nederland.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de foto is niet helemaal duidelijk te zien wat voor handschoen het is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het, sorry, het is een kleine foto maar ik dacht dat het wel duidelijk was. Ik kijk even of ik hem groter kan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo, hopelijk is het nu duidelijker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjemig de pemig! Werk je in een SM club ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen, dat niet ;D Ik vind deze kledingstukken gewoon prachtig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahah ok.
jc54
13 jaar geleden
Het ziet er gevaarlijk uit, lijkt wel op een veredelde boksbeugel. Auw!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je het fotootje niet wat groter maken? Lijkt me een beetje klein om de details te zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat al geprobeerd maar als ik de foto nog groter maak, duurt het laden veel te lang, sorry.

Antwoorden (5)

In een sexwinkel bij de SM afdeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat de gemiddelde gothic- LARP- en fantasykledingwinkel wel iets dergelijks in z'n assortiment heeft. Kijk bijvoorbeeld eens op onderstaande link, of kom gezellig naar Castlefest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
was het maar weer zover, + :)
Ik zou het eens proberen bij een sexwinkel, eventueel eentje die is gespecialiseerd in dergelijke fetisj-kleding.
In de link een soortgelijk exemplaar in het zwart .Voor de rode mag je zelf op zoek gaan.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb er ook nog een paar gevonden (rode) in een Biker-shop. In dat circuit kun je us ook gaan neuzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongetwijfeld bij Black Widow in Rotterdam.