hoe noemen deze broeken?

beste,

ik ben naar deze broek.
heeft deze soort van broeken een speciale naam? zoja, welke

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Ritsuka
9 jaar geleden
Ik noem dit altijd drollenvanger
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
haha ja zo noemen de meesten mensen het wel.
sommige vinden het geen mooie broeken.
maar zo ga ik ze niet vinden op sites voor ze te kopen.
Ivana
9 jaar geleden
Een echte drollenvanger heeft wijde pijpen die aan de onderkant bij de enkel een strak bandje hebben, te sluiten met een knoop of drukker.
Dit is absoluut geen drollenvanger.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
drollenvangen en dan via google afbeeldingen.
als een van de opties krijg ik:
drollenvanger broek heren
en dan kom ik o.a. hier:
http://nl.aliexpress.com/item/Harem-Pants-New-Style-Fashion-2014-Casual-Skinny-Sweatpants-Sport-Pants-Trousers-Drop-Crotch-Jogging-Pants/32234191261.html
Bordensteker
9 jaar geleden
Sommige aanbieders vertalen "drop crotch" in "druppel kruis". U bent gewaarschuwd :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heeft u ook een druiper-kruis-broek? :D
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Justin bieberr. haha, is dit niet een low crotch broek?

Antwoorden (2)

Low crotch pants

https://www.google.nl/search?q=drollenvanger&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=0jYfVYfbAs7raO2EgJAN&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=1099#tbm=isch&q=low+cross+pants&imgdii=_

Toegevoegd na 32 minuten:
Drop crotch pants
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zijn wortelbroeken. Googel hier maar eens op en kijk bij afbeeldingen. Ik zag er verschillende.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Een wortelbroek ziet er niet zo strak en opgestroopt uit omdat ie te lang is bij de onderbenen, maar sluit gewoon aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea, dat ligt aan de drager van zo'n broek: of hij lange of korte benen heeft. Het is gewoon een wortelbroek.