Hoe werkt krultang

Hoe werkt een krultang en kan je de krullen er nadien makkelijk uitkrijgen .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (3)

Een krultang verwarmt het haar, waardoor het gemakkelijk in een andere vorm gegoten kan worden. In dit geval in een krul, door het haar om de hete tang heen te "vouwen".
Door het haar nat te maken (wassen, bijvoorbeeld) komt het haar weer in de oorspronkelijke vorm terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verdeel je haar goed in kleine plukjes en wikkel ze allemaal 1 voor 1 om de krultang heen. Hou het een paar seconden vast en wikkel je haar weer los
Door je haar te wassen of goed te borstelen gaan de krullen weer weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen hangt het er vanaf wat voor krullen je wilt hebben. Als je pijpenkrullen wilt is dat niet zo moeilijk. Je pakt een plukje haar zet het in de klem en draai het daarna met de vorm mee. Het is niet echt moeilijk alleen een paar keer oefenen. Het is alleen wel zo dat als je het er een tijdje in wilt laten zitten je dan wel haarmousse er in moet doen anders gaan ze er heel snel uit. Let op!!!: bij sommige mensen hebben deze dingen geen nut daar kan het gewoon NIET. Dat kan komen door hoe stijl je haar is. Heb je HEEEELLL stijl haar dan kan je het proberen maar er zit dan natuurlijk wel een nadeel aan. Succes!!!