Heeft iemand ervaring met de schoenen webshop: www.hippekoopjes.nl ? Ze hebben hele mooie schoenen welke ik graag wil, maar ik ken de site ze niet.

Ze hebben schoenen staan welke ik al heel lang wil, maar wil graag weten of de site betrouwbaar is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik heb er geen ervaring mee, de website ziet er inderdaad keurig uit. Dit zegt natuurlijk niet alles, dus even verder gezocht voor je.
Hippe Koopjes is een onderdeel van Bags & Shoes Leeuwarden. Ze hebben hier ook een bezoekadres (Sint Jacobsstraat 21, 8911 HS Leeuwarden).

Ze hebben een 'Webshoptoppers keurmerk', die je de volgende garanties geeft:

Voor de consument bied Webshoptoppers:

U kunt veilig betalen
U weet zeker bij welk bedrijf u winkelt
Uw privacy is gewaarborgd
De keurmerk-code wordt nageleefd
Een omruilperiode van 14 dagen

Al met al lijkt het me een prima website om schoenen te bestellen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik zie dat ze ook aan afterpay doen, dat is helemaal mooi, want je hoeft dan pas te betalen, nadat je het product hebt ontvangen. Scapino doet dit ook, en het is niet zo schofterig duur als rebours. (gratis of 2 euro ofzo) je krijgt dan de rekening later in je mail.