Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn foundation blijft nooit zitten, hoe kan dit, en wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
594

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

als je je dagcreme hebt aangebracht, deze na een minuutje afdeppen met een tissue, daarna je foundation aanbrengen en deze licht afpoederen, je kunt eventueel ook een speciale make-up basis opbrengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
essence of catrice en anders hema
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de meeste merken hebben er wel 1, ik heb er 1 gekregen van Biotherm, maar dat is overdreven luxe, ga je er even in orienteren
Eerst dagcrème opdoen, dit laten intrekken. Als je niet veel tijd of zin hebt op te wachten tot hij is ingetrokken, afdeppen met tissue. Dan een make-up basis opdoen, hierdoor blijft hij goed zitten. Dan doe je je foundation op. En vervolgens goed afpoederen.

Je moet niet perse een make-up basis op te doen, maar als hij echt niet blijft zitten met enkel poeder kun je dit best wel gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een make-up basis is iets dat je onder je make-up (maar boven je dagcrème) aanbrengt. En hierdoor blijft je make-up beter en langer zitten. Denk aan je oogschaduw, daar doe je toch ook eerst een oogschaduwbasis onder? En waar je deze kan vinden: vraag in verschillende winkels ernaar, naar welke winkel hangt af van je budget. Hema, Ici Paris XL, Kruidvat, ...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding