waar kan je een bavaria jurkje kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm van de week zag ik nog een hele stapel bij de Dirk3!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Baviaria jurkjes in rijssen nog in honderdtallen te koop! Drik en dirx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, net ook nog gezien, ze hebben ze genoeg bij de dirk of de dirk3

Antwoorden (7)

Krijg je bij Bavaria bier wat je koopt.
Dus oa in de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zag je laatst in een folder staan. Volgens mij van de galengal. Krijg je er wel 6 flesjes Bavaria bij (kan ook mitra zijn)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat krijg je gratis bij een x aantal kratten bavaria neem ik aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee!
6 flesjes en en jurkje 10 euro
Bij veel winkels zijn ze al op. Ik weet dat ze er nog bij de jumbo hebben. Anders even kijken via marktplaats maar dan betaal je wel meer als in de winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah
6flesjes plus jurkje voor 10 euro..

Alleen weken geleden voor de tv commercial waren ze al
Slecht te scoren. Ah had nog een
Verpakking staan bij ons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier in Roermond heeft de Plus ze nog. Maar waarschijnlijk niet lang meer.
Ik duim voor je dat je er eentje scoort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij Bavaria zit het erbij. Zit in zo'n zakje. Wel best duur!