Het klittenband van mijn schoenen plakt niet meer. Ik wil de schoenen nog niet weg doen. Weet iemand een manier om het band weer klittend te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
20K

Het beste antwoord

Opruwen met een staalborstel.
Zorg dat alle pluisjes en draadjes tussen het klitteband weg is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

even bij een kleding/schoenenmaker brengen zij kunnen het prima vervangen voor nieuwe klittenband.