Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen bij stank in kleren na regen?

Als ik bijv. naar school ga en het regen pijpenstelen ben ik helemaal doorweekt. Maar dan komt er stank vrij uit mijn kleren door de regen (mijn kleren zijn gewoonlijk altijd schoon en gewassen)
Wat kan ik ertegen doen?? :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
7.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ik trek dan een regenpak aan. (;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Regen is altijd iets zurig: dat gaat een reactie aan met zeepresten in je kleding en dat levert mosterdgas op.
Je kunt alle kleding, dus ook je schoenen en nylons heel eenvoudig regendicht maken met siliconenspray. Je ziet dan op je kleren van die grote waterbolletjes verschijnen die er gewoon afrollen en je wordt nooit meer nat. Vooral bij de politie hun zomeruniformen werd het veel gebruikt en ook bij muziekkorpsen in hun mooie pakjes: ook die zie je nooit nat worden maar wel hele dikke druppels erop.
Bij Kruidvat verkopen ze ook wel "Regendicht" maar dit werkt niet: het is nep.
Wat op bedrijfskleding en ook kleuterkleding wel fabelachtig goed werkt is vaseline in een spuitbus echter: het stinkt wel zo vréselijk naar een varken dat je het eerst 2 weken moet laten uitluchten.
Zowel goede als zeer slechte resultaten heb ik ook behaald met 'Tentdicht' dat ze verkopen in campingwinkels maar het juiste merk is gewoon een toevalstreffer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paraplu gebruiken of een waterdichte jas. Het is ongezond in natte kleren rond te lopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding