Verminderd bio oil en beauty oil (kruidvat) echt littekens?

Ik heb last van littekens en gebruik sinds kort bio-oil en beauty oil van Kruidvat. Dit lijkt op elkaar maar is niet van hetzelfde merk. Op de verpakking staat dat het littekens verminderd na ongeveer 3 maanden. Ik ben benieuwd of iemand ervaringen met deze middelen heeft. Heeft het bij jullie de littekens verminderd? Helpt het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.2K

Antwoorden (4)

Mijn ervaring is dat de 'verse' littekens wel minder zichtbaar worden maar bij de oude littekens zie ik geen verschil.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik smeer trouwens met bio oil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb Bio Oil gebruikt voor littekens en pigmentvlekken en merkte bij beide verbetering na 3 maanden. Nadeel is wel dat je het moet blijven gebruiken. Beauty Oil heb ik geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb met bio oil gesmeerd maar naar mijn idee werkte het niet zo goed toen ben ik overgestapt op pcle creme dat werkt voor mij beter. de littekens zijn minder geworden (buikoperatie littekens)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor mij helpt het niks, maar misschien zijn mijn littekens wel te dik ofzo ?