Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verminderd bio oil en beauty oil (kruidvat) echt littekens?

Ik heb last van littekens en gebruik sinds kort bio-oil en beauty oil van Kruidvat. Dit lijkt op elkaar maar is niet van hetzelfde merk. Op de verpakking staat dat het littekens verminderd na ongeveer 3 maanden. Ik ben benieuwd of iemand ervaringen met deze middelen heeft. Heeft het bij jullie de littekens verminderd? Helpt het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Mijn ervaring is dat de 'verse' littekens wel minder zichtbaar worden maar bij de oude littekens zie ik geen verschil.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik smeer trouwens met bio oil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb Bio Oil gebruikt voor littekens en pigmentvlekken en merkte bij beide verbetering na 3 maanden. Nadeel is wel dat je het moet blijven gebruiken. Beauty Oil heb ik geen ervaring mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb met bio oil gesmeerd maar naar mijn idee werkte het niet zo goed toen ben ik overgestapt op pcle creme dat werkt voor mij beter. de littekens zijn minder geworden (buikoperatie littekens)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor mij helpt het niks, maar misschien zijn mijn littekens wel te dik ofzo ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding