Wat kun je dragen als "sokken" onder een lange zilvergrijze jurk?

Ik heb het al eens eerder gezegd ik ga trouwen dit jaar. Op 1 november.

Ik heb een hele mooie trouwjurk, zilvergrijs. Alleen op het gebied van mode ben ik echt...nou ja...ik snap daar niks van.

Ik draag altijd broeken. En ik heb het altijd koud.

Dus ik vrees voor koude voeten en benen onder die jurk. Nu snap ik zelf ook wel dat ik geen skisokken moet aantrekken.

Maar wat dan wel?

11 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alvast een heeeeeeeele mooie trouwdag gewenst, met een fijne warme sfeer en lekkere warme pootjes DameVoldemort ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat leuk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft toch niet aan te doen wat "men" vindt dat "moet"? Doe gewoon aan waar je jezelf prettig in voelt. 't is jouw eigen trouwdag.
(misschien bestaan er wel zilvergrijze skisokken ;-) )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou kiezen voor 60 denier panty of stay up kousen. Zijn lekker dik en Warm en je kan zoeken naar een
Kleur die je mooi vind.

Het beste antwoord

Het ligt er vooral aan wat voor schoeisel je gaat dragen.

Onder een lange jurk kunnen heel goed laarzen, als die
bij de jurk passen.
En in die laarzen kunnen dan best ski-sokken, dat ziet immers toch geen mens.

Als je een paar sjieke schoenen gaat dragen, hoort
daar een mooie neutrale panty bij.
Als je die schoenen al hebt, neem ze dan mee als je die
panty gaat kopen.

En het is heel belangrijk dat zo'n panty lekker zit.
Zeker als je dat niet gewend bent.

Dus koop hem ruim op tijd en ga lekker vaak thuis met
panty en schoenen rondlopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oefenen met 1 panty, ik verslijt er 1 per halve dag, dus ik zou dan 1 oefenpanty en 2 voor de dag zelf aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan onder een lange jurk ook best een wat dikkere panty dragen: opaque panty's.
Die heb je in effen, maar ook in leuke motieven
die bij de jurk kunnen passen.

Andere antwoorden (2)

een mooie glans panty in huidkleur of grijs/zilver
laat je advieseren in een speciaal zaak als die tenminste bij jou in de buurt is, of bij de bruidswinkel waar jij je jurk gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dichte schoenen hebt kan je wel sneakersokjes erin aandoen, als je trouwjurk je voeten en benen ook bedekt kan je ook een dikkere panty aandoen. Succes met je bruiloft :)