Wat kun je dragen als "sokken" onder een lange zilvergrijze jurk?

Ik heb het al eens eerder gezegd ik ga trouwen dit jaar. Op 1 november.

Ik heb een hele mooie trouwjurk, zilvergrijs. Alleen op het gebied van mode ben ik echt...nou ja...ik snap daar niks van.

Ik draag altijd broeken. En ik heb het altijd koud.

Dus ik vrees voor koude voeten en benen onder die jurk. Nu snap ik zelf ook wel dat ik geen skisokken moet aantrekken.

Maar wat dan wel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het ligt er vooral aan wat voor schoeisel je gaat dragen. Onder een lange jurk kunnen heel goed laarzen, als die bij de jurk passen. En in die laarzen kunnen dan best ski-sokken, dat ziet immers toch geen mens. Als je een paar sjieke schoenen gaat dragen, hoort daar een mooie neutrale panty bij. Als je die schoenen al hebt, neem ze dan mee als je die panty gaat kopen. En het is heel belangrijk dat zo'n panty lekker zit. Zeker als je dat niet gewend bent. Dus koop hem ruim op tijd en ga lekker vaak thuis met panty en schoenen rondlopen.

een mooie glans panty in huidkleur of grijs/zilver laat je advieseren in een speciaal zaak als die tenminste bij jou in de buurt is, of bij de bruidswinkel waar jij je jurk gekocht hebt.

Als je dichte schoenen hebt kan je wel sneakersokjes erin aandoen, als je trouwjurk je voeten en benen ook bedekt kan je ook een dikkere panty aandoen. Succes met je bruiloft :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100